niedziela, 26 kwietnia 2015

NOWY CYKL: W MOIM OGRODZIE

Wejście pierwsze w tym roku. Kilka fotek sprzed tygodnia.






U nas wszystko rozkwita później niż wszędzie. jakoś tak dziwnie mam usytuowany skalniak, że nawet u sąsiadów kwiaty rozkwitają ok. tydzień wcześniej. nie mam pojęcia od czego to zależy. Kiedyś ktoś mi powiedział, że to chyba tzw. zimna gleba.
Tak więc skalniak u mnie dopiero budzi się do życia.


























Tak wiem, dużo zdjęć ale nie sposób oprzeć się ich pokazaniu:)))

4 komentarze:

  1. Pięknie u ciebie
    ____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie to samo na zewnątrz... zielonko, kwitnąco, pachnaco-wiosennie:)
    śliczny ogród kochana:) całuski

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w części ogrodu (taki pas w poprzek) też zawsze wszystko później. Akurat trasa przelotowa zimnego powietrza tam leci. Muszę bardzo uważać, żeby na tym pasie nic delikatnego nie siać i nie sadzić (nawet sałatę szlag mi trafił). Wszystko zależy od ukształtowania terenu. Może z Twoim ogrodem jest podobnie?

    OdpowiedzUsuń