poniedziałek, 23 czerwca 2014

KOLEJNY FRAGMENT

...mojego ogrodu chcę Wam dziś pokazać. Prawdą jest, że w tym roku moja róża pnąca pokryła się kwiatami jedynie w 30% tego co zwykle. Przymrozki znacznie ją osłabiły ale resztką sił postanowiła mnie pocieszyć.
Dzisiaj w międzyczasie razem z Kubą wyczyściłam i pomalowałam pierwszą warstwą farby stary metalowy stelaż ławki. Mam nadzieję, że skończę ją w tym roku, ha ha:))
Wszystko jednak zależy od MOJEGO który musi dorobić drewniane listewki, a on jest teraz bardzo zajęty ponieważ zmieniamy dach na stodole. Masakra, tyle roboty:((((
Ale na osłodę zawsze można wrócić do ogrodu i po delektować się jego pięknem:)))
















A, chcę Wam jeszcze pokazać gościa z mojego ogrodu.



No i Nela, która zawsze i wszędzie mi pomaga



6 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten jakby stłuczony wazon i kwiatki w nim fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie!:) Miko sprobuj przykryć róże agrowłókniną, powinno pomóc:) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam róże, piękny masz ogród i słodkiego kociaczka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ jest piękna ta róża, taka ekspansywna, u mnie tez najlepiej kwitna róże, byliny mi wyginęły po wiosennych deszczach w większości:((

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne fragmenty :) szkoda że u mnie takich nie ma, może za parę lat;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha ale ślimaczek wyciągnął się XD jak żyrafa. I mina kota do tego XD padłam ze śmiechu. Róża piękna, no moja nie zakwitła w tym roku :( może jeszcze zakwitnie.

    OdpowiedzUsuń