środa, 27 maja 2015

NIESPODZIANKA

Prowadzenie blogów daje mi wiele przyjemności, choć czasem zdarzy się coś co zaboli ale mimo wszystko dobra jest o wiele więcej. Przez te kilka lat pisania w necie poznałam mnóstwo ludzi, wirtualnych znajomych, bratnie dusze i przyjaciół. Wiele ciepłych słów w komentarzach zachęca mnie do pisania a Wsze blogi są niezwykłą inspiracją.
W poniedziałek odwiedził mnie kurier i przyniósł przesyłkę. jako, że niczego się nie spodziewałam tym większe było moje zdziwienie i ciekawość przy otwieraniu paczki.
Wręcz popłakałam się z radości. Zobaczcie sami...






Wszystkie te cuda dostałam od Ani z zielonego domku. Dostałam je jako podziękowanie choć Ania już nie raz mi dziękowała. nie spodziewałam się, że spotka mnie coś takiego, bezinteresowny prezent który idealnie do mnie pasuje. Teraz to ja jestem dłużniczką Ani.
Aniu baaardzo Ci dziękuję za tyle ciepłych słów i ...och cóż więcej rzec DZIĘKUJĘ!!!

Czy takie sytuacje w dobie przebiegających właśnie wyborów, nagonek politycznych, pogoni za pieniądzem i wszechobecnej zazdrości nie są powodem by nadal wierzyć w ludzi?! Przecież są wokół nas osoby takie jak Ania które dają tyle szczęścia innym i zarażają innych swym dobrem.
No właśnie, dawno u mnie nie było rozdawajki . Myślę o zorganizowaniu takowej i mam nadzieję że będą chętni. Myślę, że to już niedługo.
Pozdrawiam i życzę wszystkim spotykania na swej drodze tylko dobrych ludzi.

4 komentarze:

  1. Mika, to tylko taki drobiazg, ale i ja się wzruszyłam Twoją radością. I cieszę się, że choć troszkę Cię ucieszyłam :))Serdeczności, ania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo miła niespodzianka od bardzo miłej osoby jaką jest Ania:)))
    Chciałoby się, żeby w blogosferze było więcej takich niezwykłych, szczerych i dobrych ludzi... wtedy być może byłaby szansa na prawdziwą wirtualną przyjaźń.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też wzruszają mnie takie niespodzianki... dziewczyny, nasz przyjaciólki blogowe, są w zasadzie jak rodzina:) I co z tego, ze wiele z nas nie widziało się na żywo:) Piękne prezenciki:)
    przesyłam całuski kochana

    OdpowiedzUsuń
  4. :) Cudowni są tacy ludzie, chodź jest to gatunek na wymarciu, to jednak są :) Cudowny prezent dostałaś.

    OdpowiedzUsuń