piątek, 16 maja 2014

CO NOWEGO W DOMU MIKI

Pojawiło się kilka nowości choć nie wszystkie sfotografowane.
Mój ulubiony owadzi sklep nauczył mnie jednego. jeżeli na czymś nie zależy mi tak bardzo, ale to bardzo to lepiej z kupnem tego zaczekać.
Kiedyś w ofercie " Owadzi" miał blok na noże . Bardzo mi się podobał choć cena już nie tyle. Powstrzymałam  się od zakupu a w tym tygodniu weszłam do sklepu i...blok kosztuje 10 zł.
Kupiłam bez zastanowienia.


Przed świętami wielkanocnymi( chyba) w ofercie pojawiła się patera na ciasto. Szczególnie spodobał mi się jeden wzór i w końcu go upolowałam. Cena zupełnie przystępna więc stałam się szczęśliwą posiadaczką nowej patery. W tym tygodniu jednak "owadzi" znacznie obniżyły cenę i można teraz kupić patere za niecałe 8 zł. Tak, tak pędźcie do B...!!!

Oczywiście kupiłam sobie jeszcze jedną. Pomysł na nią już jest ale o tym innym razem.

Innym razem bardzo spodobały mi się kubeczki.
Najpierw kosztowały 5zł. - nie kupiłam
Później 3zł- upiłam 4szt
Teraz można kupić je za 2zł- tez kupiłam tylko w innym kształcie.
Oczywiście są tez inne wzory którym zapewne przy najbliższych zakupach nie zdołam się oprzeć:))



Tak więc okazuje się, że czasem wstrzemięźliwość popłaca:))

3 komentarze:

  1. Kupiłam taki kubeczek i zastanawiałam się nad paterą, ale chyba pobiegnę jutro i ją kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy sobie kupiłaś :)) paterka bardzo mi się podoba :)) tylko czy jeszcze dzisiaj u nas będzie?? ale popędzę co tchu :)) do B. pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super łupy, najbliższa mi B. jest bardzo oblegana, więc na promocję trudno trafić, ale kubeczki super, patera też:)

    OdpowiedzUsuń