poniedziałek, 7 kwietnia 2014

OGŁOSZENIE



Witam Wszystkich!!
Niniejszym pragnę ogłosić, że w mojej skromnej rozdawajce z jajem zwyciężyła


BLUE - ANNA z bloga Wieczorami 
 Serdecznie gratuluje i proszę o kontakt. Możesz Kochana wybrać również dwa z oferowanych kolorów serwetek z których to będzie składał się Twój komplecik( 6szt). 
Myślę, że w piątek paczuszka zostanie nadana aby dotarła jeszcze przed świętami.
Wszystkim uczestnikom zabawy dziękuję za udział. Obiecuję, że taka rozdawajka niedługo się znów pojawi, oczywiście jeśli będa chętni. Dajcie znać, czy macie ochotę na moje tworki. 
Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za udział i za to, że jesteście:)))

10 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę. Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  2. No oczywiscie, ze wszyscy co nie wygrali maja ochotę wygrac:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję, haftowane jajo będzie super ozdobą, naprawdę bardzo się ucieszyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje i dziekuje za zabawe

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miłą zabawę z niecierpliwościa poczekam na kolejną a tym czasem zapraszam Cię do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. ...i znowu nie Ja!
    Dziękuję za zabawę i graulacje dla zwyciężczyni...

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla zwyciężczyni :) oczywiście, że mamy ochotę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje :) i oczywiście Mika że są chętni na rozdawajki :P może w końcu trafi na mnie XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje, dzięki za świetną zabawę i zapraszam serdecznie do mnie mnie w odwiedziny http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluje i bardzo zazdroszczę :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń