niedziela, 2 lutego 2014

MÓJ KALENDARZ

W tym roku postanowiłam wyszyć sobie kalendarz proponowany na robótkowych blogach.
Dziś co prawda drugi dzień lutego ale skoro nie pokazalam jeszcze stycznia więc nadrabiam zaległości.
Mój styczeń wyglądał tak





Tak, wiem, że nitki przeglądają ale to dla mnie szkoła i wiem, że należy je dokładnie chować:(((

Dziś dopiero skończyłam LUTY i nawet jeszcze nie pokazałam go na moim robótkowym blogu.
A więc premier Lutego:)))











A skoro już wspomniałam o moim robótkowym blogu, to przypominam o organizowanej tam rozdawajce. Zajrzyjcie tam , dzisiaj pokazałam część z prezentów, a będzie ich więcej.



2 komentarze:

  1. fajny kalendarzyk luty taki zakochany ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł i ładne wykonanie :) Super :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń