piątek, 26 stycznia 2018

ZIMOWY CZAS

Zimy w tym roku u nas nie ma...Szkoda:( Lubię kiedy wokół biało, mróz szczypie w nosy a widoki zapierają dech w piersiach. Takie zimy kocham...Tymczasem mogę się cieszyć tylko namiastką tego wszystkiego. W tym tygodniu pola pokryła cienka warstwa śniegu z czego nie tylko ja się cieszyłam ale i moje zwierzaki.

 




 

 

 

 W domu też jeszcze pozostało kilka elementów świątecznych . Nie wiem co zrobię później z Gwiazdą betlejemską.  Po świętach zazwyczaj chciałoby się kupić prymulki, żonkile, hiacynty a czerwień gwiazdy nie bardzo współgra z nimi. Zawsze ten sam problem bo szkoda wyrzucić żywego kwiatka a w sumie już nie bardzo cieszy...hmmm?
Ostatnie świąteczne dekoracje znikną z domu już lada dzień, a zatem niech mają swą chwilkę jeszcze tutaj




 Nowy rok rozgościł się na dobre nim zdążyłam się obejrzeć. Czas pędzi jak szalony i nie pyta czy my wyrażamy na to zgodę. Doba kurczy się nienaturalnie zdawać by się mogło, a niby tyle mamy udogodnień życiowych, tyle nowinek technicznych lecz nikt nie potrafi wymyślić czasorozciągacza.


 Do napisania:)









5 komentarzy:

  1. Na dwie ręce podpisuję się pod tym co napisałaś:)))Brak zimy,choinka jeszcze stoi,reszta sukcesywnie znika w kartonach i na strych:))i oczywiście notoryczny brak czasu:) i tak właśnie minął nam styczeń:)))Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudowny rudasek :) piękna jest ta tasiemnka z skarpetkami na szybie, ciekawa jestem gdzie taką zakupiłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuję, że ze mną jesteś. Folię ze skarpetami kupiłam kilka lat temu na empikowej przecenie:)

      Usuń
  3. Zimowy okres to idealny czas, aby pomyśleć o zbliżających się świętach i nadać wnętrzu niezastąpionego uroku i charakteru. Można to zrobić za pomocą przeróżnych dekoracji. Na https://yourhomestory.com.pl/dekoracyjna-gwiazda-led widziałam gwiazdy ledowe, które genialnie będą wyglądały nocą, delikatnie oświetlając wnętrze.

    OdpowiedzUsuń