środa, 28 lutego 2018

GARDENIA

Po raz pierwszy miałam okazje wybrać się na targi ogrodnicze Gardenia do Poznania i choć ogólnie nie wywarły one na mnie jakiegoś wielkiego wrażenia, to nie byłabym sobą, gdybym nie znalazła czegoś dla siebie. Jeden z sektorów poświęcony był dekoracjom do domu, głównie bożonarodzeniowym i wielkanocnym. Szkoda, że mało było całorocznych dekoracji, no i tych stricte związanych z ozdabianiem ogrodów, altan, tarasów. Niemniej jednak parę złotych zostawiłam u wystawców a żeby było zabawniej część z zakupionych gadżetów zaraz potłukłam:(((




 

Na dłuższą chwilę zatrzymało stoisko na którym królowały drewniane, urocze osłonki na doniczki.



Artystyczna dusza na dłuższą chwilę zatrzymała mnie przy stoisku z rękodziełem. Bardzo teraz żałuję, że nic tam nie kupiłam, oj bardzo...








Dekoracje florystyczne to kolejny element targów który bardzo mi się podobał, a największe wrażenie zrobił na mnie boks Małgorzaty Niskiej.








Bardzo podobają mi się te powyższe dekoracje kwiatowe, są dokładnie w moim stylu. Z innych florystycznych pracowni też można było zaczerpnąć garść inspiracji i zachwycić się pięknem formy.










Na targach można było kupić wiele sadzonek, cebulek kwiatowych, drzewek owocowych a także zapoznać się z ofertą maszyn ogrodniczych. Mnie jednak brakowało konkretnych aranżacji ogrodowych i tarasowych. Niewiele też można było zobaczyć w kwestii małej architektury ogrodowej...cóż to moja opinia choć pewnie zdania są podzielone.

4 komentarze:

  1. Dziękuję za fotorelacje:-) w tym roku nie bylam na targach i raczej po zeszlym roku mnie do nich nie ciagnie, zobaczyć może i jest co, bo naprawdę w tym roku sie spisali, ale ten tłum ludzi, halas mnue przeraza... Wole nasze okoliczne wystawy, szkółki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rękodzieło z kamieniczkami, śliczne dekoracje. Bardzo Ci dziękuję za relację.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie i wiosennie :)
    Domki są świetne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :) żałuję, że to tak daleko ode mnie. Stoisko z rękodziełem i mnie zachwyca. Serdeczności :))

    OdpowiedzUsuń