piątek, 12 maja 2017

ALICJA

"Alicja w krainie czasów" to seria książek jaką ostatnio przeczytałam. Polecam choć to nie całkiem to co lubię najbardziej. Historia kobiety która posiada cechę którą każda z nas pewnie chciałaby mieć a mianowicie, nie starzeje się. Niestety jak się okazuje nie zawsze jest to zaleta a życie z takim darem nie jest li tylko różami usłane...








Kolejna przeczytana pozycja to "W plątaninie uczuć" Gabrieli Gargaś



Uwielbiam czytać choć chciałabym móc więcej. Niestety znajduję czas tylko tuż przed snem na kilka stron ale i to zawsze sprawia mi wiele przyjemności. A jeśli już o śnie mowa to chciałabym Wam pokazać moją sypialnianą półeczkę w świątecznej szacie. Tak wiem, że już dawno po świętach ale myślę, że te zajączki mogą również robić za całoroczną dekorację:)




Niedawno obchodziłam okrągłe urodziny. Zobaczcie jakie cudeńka dostałam od moich dzieci:))))Wiedzą co lubię:))


Tymczasem wiosna się budzi i świat robi sie kolorowy

1 komentarz: