poniedziałek, 27 lipca 2015

STARE NOWOŚCI NA PÓŁECZCE

Dawno nie pokazywałam mojej półeczki która od zdjęć które dziś pokażę już kilkakrotnie zmieniła wystrój. Nie nadążam jej robić zdjęć a co dopiero je tutaj publikować. Co ja pocznę że uwielbiam stroić tę moją kuchenną  choć w sumie korytarzową półeczkę. A w połowie lipca wyglądała tak:






Na półeczce zagościły bibeloty wygrzebane z szuflad i półek w moim domku które uginają się pod ciężarem tych drobiazgów. Jak to się dzieje, że kiedy już powiem sobie, że nic nie kupuję to wówczas w zasięgu wzroku pojawi się coś "bez czego na prawdę nie wyobrażam sobie dalszego życia":)
Też tak macie?
Na ten przykład wczoraj. Pojechaliśmy zawieźć dzieci do mojej siostry nad morze. 450 km w jedną stronę i z konieczności powrót tego samego dnia:( Na miejscu zdążyłam jedynie  odbyć króciuteńki spacer plażą i jeszcze krótszy deptakiem. Później już tylko obiad i powrót..ale do czego zmierzam? Podczas spaceru deptakiem nie byłabym sobą gdybym nie odwiedziła straganu z pamiątkami. Wylukałam tam kubek z napisem i to wiecie jaki? Taki bez którego nie wyobrażam sobie dalszego życia...:))) No właśnie!!! Do tego jeszcze dwa naparstki ale to to już inna spraw...kolekcjonerska:)
Właśnie na pierwszym zdjęciu w tle możecie zobaczyć półeczkę z naparstkami która od jakiegoś czasu wisi w przedpokoju ale jakoś nie po drodze mi by zrobić zajęcia i Wam je pokazać.

A tak z innej beczki to obiecałam sobie, że kiedy dzieci nie będzie to poświecę czas na same przyjemności. I tak właśnie dziś poukładałam w szafkach, ogarnęłam domek, umyłam okno w pralni...kurcze, czy o takie przyjemności mi chodziło?

4 komentarze:

  1. Oj to uzależnienie od drobnych zakupów ... i jak tu przejść na modny ostatnio minimalizm.
    A co do tych przyjemności ... też tak mam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak mam;) to chyba normalne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uzależnienia te nie groźne nie są złe;) Ważne , że to drobiazgi to tak bardzo nie zrujnują portfela... Pozdrawiam i śliczna półeczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądają te dzbanki na badylach do góry dnem!

    OdpowiedzUsuń