czwartek, 18 lipca 2019

TARASOWE LOVE






Tak, wiem...Miałam pisać częściej...Wiem....
Lato jednak, a co za tym idzie ogród, pochłania mnie bez reszty. Długie dni, krótkie wieczory i permanentny brak czasu ... Tak, to moje lato.
Powoli jednak trzeba nadrabiać straty, by później mieć do czego wracać i co wspominać. Lubię ten mój pamiętnik...
Już w roku ubiegłym planowałam zakup kompletu wypoczynkowego na taras. Wiedziałam jaki ma być. Widywałam go na waszych blogach, na ig i tylko nigdzie w realu go nie mogłam spotkać:(((
I w końcu znalazłam.


Od czasu ustawienia tego kompletu na tarasie każdą wolna chwilkę, oczywiście jeśli tylko pogoda pozwala, spędzam tutaj






 Oczywiście często w towarzystwie:)))



Najczęściej znajduję wolną chwilkę wieczorem i właśnie o tej porze kocham najbardziej mój taras.











Wciąż coś zmieniam, przestawiam, dosadzam, dostawiam, wymieniam...




A jak wyglądał mój taras w latach ubiegłych?



 

 

Widać zmiany, prawda?:))))

13 komentarzy:

  1. Przepięknie u Ciebie, rewelacyjna zmiana.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Miko! Stworzyłaś piękny taras, tak klimatyczny, by móc odpocząć przy kawie, dobrej książce lub w towarzystwie przyjaciół (również czworonożnych). Absolutnie podzielam Twoje odczucia, że w tak cudownym zakątku warto spędzić każdą wolną chwilę. Zwłaszcza, że moja weranda jest dla mnie najwspanialszą strefą komfortu. Kiedyś poświęcę jej na blogu odrębny post.
    Ślę pozdrowienia i życzę Ci pięknego tygodnia. Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ciepłe słowa. Będę zaglądać czekając na ten post. Pozdrawiam 😘

      Usuń
  3. I to jest cudne w wakacjach, kiedy możemy tak sobie posiedzieć wieczorkiem...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się klimat tego tarasu. Wszystko jest super podkreślone dodatkami, a całość zrobiona w świetnym stylu. Ja do dekoracji lubię wykorzystywać łańcuchy led, które dają piękne światło wieczorem i sprawiają, że bardzo przyjemnie spędza się czas na dworze. Jeśli mam na myśli maraton filmowy albo romantyczny wieczór, wiem, że takie łańcuchy stworzą mi przytulny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I taki taras to jest coś niesamowitego, piękny i doprawdy widać, że był urządzony profesjonalnie. Sama planuję coś takiego, w podobnym stylu urządzić, muszę jednak poczekać na przelew kredytowy z pozyczkalux.pl gdzie został on mi przyznany. Wtedy ruszę z pracami pełną parą i na wiosnę wszystko powinno być już dopięte na ostatni guzik.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny taras! My zajmiemy się nim na samym końcu, póki co chcemy wyremontować wnętrze. Myślę, żeby kupić takie tapety https://www.dekowizja.pl/fototapety/3d-optyczne-powiekszenie do różnych pomieszczeń. Myślisz, że to dobre rozwiązanie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie prezentuje się Twoje wnętrze. ja uwielbiam czytać i oglądać strony gdzie są zdjęcia aranżacji wnętrz. Szykuje mi się w mieszkaniu mały remont i szukam inspiracji i pomysłów. Bardzo fajna strona to też https://deko-rady.pl/czyszczenie-konserwacja bardzo fajne pomysły i piękne zdjęcia wnętrz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmiany bardzo dobre. Czasem warto próbować coś zmieniać i naprawiać https://naprawtosam.pl . Ja też tak czasem mam , że szukam i szukam i znajduje jak coś samemu zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszeliście o automatyce budynkowej?? bardzo ciekawa sprawa widziłąm artykuł na ten temat na stronie https://mojemieszkanie.ovh/automatyka-budynkowa-wszystko-to-co-musisz-wiedziec/ zajrzyjcie poczytajcie zwłaszcza Ci których automatyka interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Autor, a może autorka aranżacji tarasu z pewnością ma smak florystyczny i dobrze byłoby pielęgnować taki talent. Zapraszam na stronę https://doniceduze.pl/, można tam też czegoś się nauczyć

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj piękne wnętrza. Chciałabym mieć takie :) Dodałabym jeszcze kominek z https://ignif.com/ i chyba przestałabym wychodzić z domu haha :D Niestety jeszcze trochę muszę poczekać, bo jesteśmy dopiero w trakcie budowy i pewnie to jeszcze potrwa.

    OdpowiedzUsuń